Teretena.ba
RSS feed teretana
     
 Pocetna
 Forum
 Baza Vježbi
 Trening Programi
 Sastavi Namirnica
 Prodaja Suplemenata
 Galerija
 Majice
 Upload slika
 Prijavi teretanu

 Trening
 Ishrana
 Savjeti
 Zanimljivosti
 Download
 Fitness
 Kako smršati
 SCI Mentor
 Uvod
 Ishrana
 Suplementi
 Trening
 Odmor
 Steroidi
 Mr Olympia
 Bodybuilding
 Fitness
 Aerobic
 Yoga
 Pilates
 Streaching
 Impressum
 Marketing
 Prava i Obaveze
 Kontakt
 RSS Feeds
 Mapa Sajta
 
 
 
    Trening / Treningom sa tegovima u borbi protiv masnih naslaga?

Mnogi misle ako je cilj skidanje masnih naslaga da odmah treba početi sa aerobnim treninzima, i tek kada se masne naslage izgube da treba dodati trening sa tegovima. To je velika greška, a evo i zasto: očigledno je da je trening sa tegovima (TST) glavni element u izgradnji čiste mišicne mase i snage.
Samo neki ljudi shvataju da TST moze uveliko da ubrza proces gubljenja masnih naslaga, zato preskakajuci TST i držeći se samo aerobnog treninga, ne ubrzava se proces gubljenja masnih naslaga, vec se taj proces usporava!
TST je anaerobna aktivnost i prvenstveno se tada trose ugljikohidrati (šećer). Kardiovaskularni trening kao sto je trčanje, biciklo, steper i slicne aerobne aktivnosti prvenstveno trose masne naslage kao gorivo. Dakle, tu se cini logicnim da trebamo raditi samo aerobne treninge da bi izgubili masne naslage. Ali ono sto propustate ako ne odradite i TST je veliki minus ako zelite da skinete masne naslage, jer se nesto zanimljivo desava odmah nakon TST-a.
Zanimljiv se proces dešava odnosno ˝nevidljiv˝ kada dizete tegove. Intenzivan trening sa tegovima povećava čistu mišićnu masu – dok aerobni trening to ne radi. Prekomjeran aerobni trening u kombinaciji sa niskokaloricnom ishranom ili aerobni trening bez dizanja tegova cak moze dovesti i do gubitka misicne mase. Ako pocnete gubiti mišićnu masu, vaš metabolizam se usporava a onda je vrlo lako dobiti masne naslage a jos teze ih je skinuti. S druge strane, ako povecate cistu misicnu masu, vas bazalni metabolizam se ubrzava i tada je lakse izgubiti masne naslage. Najbolje od svega je da sa ubrzanim metabolizmom gubite masne naslage cak i onda kada ne trenirate...
TST omogucuje dodatni kratki period u kojem se metabolizam ubrzava odmah nakon treninga, to se zove ˝suvisna potrosnja kisika nakon treninga˝ (excess post exercise oxygen consumption – EPOC). Pretpostavka je da cak par sati nakon treninga vi i dalje sagorijevate kalorije. Samo intenzivan trening omogućuje povećanu potrosnju kalorija nakon istog, a za to je najucinkovitiji TST. (Intenzivni kardiovaskularni trening takodjer ima visok EPOC, ali to je sada druga tema). Ovo objašnjava zasto bodibilderi, koji rigorozno treniraju u teretani sa tegovima i imaju velik odnos mišića i masnih naslaga, mogu ostati prilicno izdefinisani tokom cijele godine a da ne rade mnogo aerobnih aktivnosti.
Da bi izgubili masne naslage sto brze i efikasnije, potrebno je držati se sljedecih pravila:
1) izbalansirana ishrana;
2) aerobni trening;
3)  trening sa tegovima.
Sve tri stavke su vrlo važne i obavezne. Ako zanemarite bilo koju od ove tri stavke, rezultata nema.
Najbolje čemu se mozete nadati ako poštujete samo ishranu i aerobni trening a iskljucite trening sa tegovima (TST) je to da cete postati ˝mršavi debeljuca˝. Izgubićete vi tezinu zbog aerobnih aktivnosti i izbalansirane ishrane, ali vecina od toga ce biti misić, odnos misića i masnih naslaga će se izjednaciti i postaćete ˝mekani˝.
Ako nemate mnogo vremena a vas glavni cilj je da izgubite masne naslage, onda u teretani trenirajte samo 3x sedmicno po 30 minuta, to ce biti dovoljno, a ostalo vrijeme potrosite na kardiovaskularni trening. Ali nikada nemojte zanemariti trening sa tegovima – uvijek ga radite, i ako je moguce, posvetite isto vremena i tegovima i aerobnim aktivnostima, naravno kao i odgovarajucoj ishrani.

---------------------------------------------------------------------
Autor: Tom Venuto – natural bodibilder i nutricionista
Preveo: Dejan Mandic
---------------------------------------------------------------------

 
Članci vezani za trenutni članak
   
 

Datum: 01.06.2006 Ocijenite članak;
  • Trenutna ocjena.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 
Printaj članak Pošalji članak prijatelju
 

Dodajte svoj komentar
*Vaš komentar :
(*max 150 karaktera)
*Sigurnosni kod :
Prekucajte 5 cifri sa slike ispod

*Vaše ime :

 
Zadnjih 10 komentara za izabrani članak
Ime:Aleksandar Josipovic (2009-04-06)
Ja sam Aleksandar i 92 god sam bavim se fitnesom od 06 god imam 70kg.sve sam radio iz vasi prica i pokusavao ishranu i treninge radim ujutro i navece po 3h i sve a niko da skinem masne naslage sa stomaka dal mi mozete poslati pravilnu ishranu kako i sta da jedem... HVALA UNAPRED coa_alex@live.com

 

 
 

       
  Re: Impact X5® - anabolic muscle milk  
  Re: Impact X5® - anabolic muscle milk  
  Re: LIPOFENOM®  
  Re: LIPOFENOM®  
  Re: LCLT-1000  
  Re: Impact X5® - anabolic muscle milk  
  Re: Impact X5® - anabolic muscle milk  
  Re: Impact X5® - anabolic muscle milk  
  Re: HemoPump - Hybrid muscle pump &...  
  Re: HYDROFLEX - hydrolysed whey protein  
  Forum  

 Anketa - Najbolje je imati razvijene:
  
 


Suplementi web shop
   
Suplementi web shop